miércoles, 14 de octubre de 2009

Preparados, listos, ya! Comença la "Carrera"

Bé, després de la meva campanya anti-facebook, aquí estic amb el nas empegat a la pantalla intentant dominar-la i que ella no em domini a mi.

He titulat el meu blog " Aprenent a fer sucre filat..." Sempre m'ha intrigat si aquella gran bola de sucre rosa, que sempre demanava quan anava de petita a les firetes, la sabria fer...Com tot, ha de tenir el seu aprenentatge i aquest no s'acaba mai. De moment avui he fet un blog i no en tenia ni idea (cal dir que no és gens difícil, jajaja) i per començar aquí deixo una frase que em sembla molt certa:

Riu quan estiguis trist, plorar és massa fàcil.

1 comentario:

  1. Estic flipant dels blogs que heu fet!!!! q bunics deu meu!!!!!
    muuuaakkaaa!

    ResponderEliminar